Friday, October 29, 2010

BEDAK BERJASA BATU GELIGA

Kegunaan: Mujarab untuk penyakit kulit seperti jerawat, bisol, barah, kayap, kudis, gatal, sengkela, luka, sakit perut, muntah, digigit binatang berbisa dan lain-lain lagi.

Cara Penggunaan Bedak Berjasa Batu Geliga dari KOSMETIK HANIM:

-Goncangkan terlebih dahulu sehingga air menjadi warna putih.
-Sapukan pada tempat bermasalah dan tunggu sehingga kering.
-Boleh jugak disapukan pada seluruh wajah dan leher.

S/M: RM7.00
S/S: RM8.00



80ML

3 comments:

  1. produk ni memang betul membantu..masa tahun 2012 mak saya melecur separuh muka kena air panas enjin kereta tu...memang teruk sangat sampai orang kata mak saya kena simbah asid..tapi mak saya tetap ikhtiar guna bedak geliga ni...luka terkupas sendiri..parut hilang..mak saya konsisten guna selama setahun kulit muka dia jadi 100% normal ...sejak daripada tu..mak saya tak henti henti beli produk ni sampai banyak stokis dah habis stok .mak saya cerita dekat semua kenalan dia tentang kemujaraban produk ni...mak saya juga cakap terima kasih sangat sangat kepada siapa yg buat bedak sejuk ni.. sebab banyak sangat tolong orang..murah rezeki beliau dan banyak pahala insyaallah

    ReplyDelete
  2. Memang bagus bedak sejuk ni...jerawat muka sy kejut

    ReplyDelete